Nak Jual Handphone Rosak

Masalah Software. Macam mana nak beli.

Pin Di Meme And Other Funny Stuff

September 16 2018.

Nak jual handphone rosak. To Sell Membeli. Nak repair tapi tiada bajet. Nak buat spare part je.

Aku nak jual hp terpakai nokia lipat rm130 nak x. Ada je yang call dan sms. Kebanyakkan bertanya tentang pakej yang saya jual.

New entries New comments Blog list Series Search blogs. Sebenarnya masa hujung tahun 90-an dah ada orang Malaysia guna telefon touchscreen tapi guna stylus. Forex Chart Crypto Chart.

Camera Depan Belakang Rosak. Saya menyedari handphone saya rosak pada 2 pagi selepas terjaga dari tidur. Camera Depan Belakang Rosak.

Soalan yang kerap ditanya. Jual le memurah kat membe cg huhuhu. Tapi kebetulan ada urusan di Bangi dan masih ada banyak masa lagi so Ana decide singgah sini kejap untuk repair salah satu phone kesayangan En Suami yang rosak.

Sebab so far setiap hari siang malam pagi petang. Tulis je brapa nak jual kalu ok harga tu aku amik la. Buy and Sell Group.

Jatuh hati dengan cikgu jauh hati jejaka jeles jinjang pelamin jiwa kacau jodoh Jodoh aturan keluarga jodoh baru jodoh tak kemana jual mahal juejue jujur jumpa di luar jumpa orang baru. 11042019 Tak plan pun nak ke IzMobile Kedai Repair Handphone Murah dan Cepat di Kajang dan Bangi ni. Masih jual lagi ke.

SILA AMBIL PERHATIAN. Faulty Phone for sale handphone rosak untuk dijual. Volume Tiada Bunyi.

Jadi kami tak berhubung selama 2 bulan lebih macam itu. Tak Perlu Beli Hpone Baru sedngkan Bole Repair seperti Baharu Kami ada penyelesaiannya. JualBeliSwap handphone klon terpakai atau rosak has 11546 members.

Sections of this page. Nak x broX Jan 13 2020. Handphone xleh On.

Masa tu takde lagi istilah smartphone. Nak beli topap atau bayar bill. 09092008 aku ade nokia 3200x rosak cuma lamaaku agak nak jual rm80 kat tuan tanah klu bro maurege leh nego lagiape2 hal pm aku la ek tuan tanah.

Nak Repair Laptop pon Onz Nak beli atau jual Handphone second pon bole tau. Nampak macam gurau ka. Faulty Phone for sale handphone rosak untuk dijual.

Nak beli topap atau bayar bill. 07042018 Persaingan Dahsyat Jual Smartphone Siapa guna handphone touchscreen tahun 2007 kat Malaysia ni dah kira hebatlah. Button On Off Rosak.

Aug 22 2008 95. Masa tu jugalah saya survey handphone baru diinternet. Post your faulty phone here maybe others can use it as spareparts.

Group ni untuk hp klon sahaja Yg berminat nak swap sila pmwassap tuan hp. Jual Beli Barangan Handphone Murah. Mic Rosak.

BARANG CURI DAN BARANG JUMPA KAMI TIDAK AMBIL. New posts New blog entries New blog entry comments Latest activity. Saya nak ceritakan pengalaman saya sebagai pengguna smartphone.

Nak cari hs yang kedua ni. Nak tau gurau tak. Aii is no bajet nak beli handphone lain dah hehehe.

31082020 kalu ada handphone rosak semi faulty dan lama jual je ngan saya. Recond Refurbished China phone Import set Handphone yang BUKAN Smartphone smartphone rosak atau crack atau tak lengkap-----Sesiapa yang ada sila hubungi saya Fiqa 019-9388439 SMS atau WhatsApp Terima kasih. Saya mempunyai kekasih hati.

20082008 klu ada hs 2nd tu update2 la kt sini. New posts Search forums. Nak repair tapi tiada bajet.

Jual beli handphone dan gadjet di kelantan. Jun 9 2008 Messages 35495 Reaction score 49 Points 125. Pada waktu itu handphone dia ada masalah mungkin rosak agaknya.

Jual Beli dan Baik Pulih Telefon Bimbit. Nak Repair Laptop pon Onz Nak beli atau jual Handphone second pon bole tau. Saya nak bertanya pendapat dari doktor.

Get2fix Kajang - Repair Handphone iPhone Kajang. 01122019 Warranty sebulan tau kak. Ni seriously rasa lega sangat sangat sebab boleh juga repair kamera handphone Huawei P10 ni pada harga yang ok bagi Mama.

Haaa ok oklega skit dengar ada warranty tu tapi harap harap dah tak rosak dah laa pasni. Oh ya dekat IzMobile Kedai Repair Handphone Murah dan Cepat di Kajang dan Bangi ni pun ada jual aksesori phone. Handphone xleh On.


LihatTutupKomentar